Səhifələr: (31) « Birinci ... 21 22 [23] 24 25 ... Sonuncu »  ( Birinci oxunmamış xəbərə keç )

> 01 2011 , - !
Guest
Tarix 24 Jul 2011, 20:04




Unregistered












Salam aleykum
Islamda sebir getitmeyin yani asqirmagin ne kimi rolu ve izahi var ki ondan sonra elhemdulillah deyilir ve eger kimse de deyerse ona basqa cavab verilir? Tek ve ya cut sebrin da ehemiyyeti var?

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!
Heç bir mənası yoxdur, yəni asqırmaqla heç nəyi bağlamaq lazım deyil, belə etmək hətta günahdır. Biz dəqiq bilirik ki, əsnəmək şeytandan, asqırmaq isə Allahdandır. Asqırarkən əlhəmdulillah demək lazımdır.
Allah daha yaxşı bilir!
As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!
Top
NN-98
Tarix 24 Jul 2011, 20:57

Status: İstifadəçi indi forumda deyil




*

Profil
Qrup:
Xəbərlər: 6
İstifadəçi : 24228
Qeydiyyat: 19-06-2011





As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu.

1)Ferz namazlarinda secdede oz dilimizde dua etmek olar?
2)Gece namazindan sonra dua etmek olar,yoxsa daha musteheb secdede etmekdi?
3)Ramazanda sahurda ve iftarda ne cur dua edek,nezerde tuturam ki,sufre bashindami,elini qaldirmaqmi,yoxsa qelbimizde,sahur ve iftardan evvel yoxsa sonra?
4)Qohumluq elaqelerinde menim tek getmeyim kifayetdirmi,yoxsa zovcede ketmelidi yeni aparmasam mene gunah yazilir? oz qohumlarimi nezerde tuturam.
5)Zovcenin Valideyinlerinden,qardashindan bacisindan bashqa emisi,bibisi,xalasi,dayisi bunlara aparmasam mene gunah yazilir,bunlarda qohumluq elaqeleridi?
6)Bezi qohumlarda qadin cox qeybetcil,fitnekar olarsa ora zovceyle ketmek meslehetdirmi?
7)Eker qardash evlenerse ve evlenen zaman ziyafet vermeye imkani olmazsa,bunu bir nece aydan sonra vere biler.
8)Bu ziyafeti ramazanda iftar vaxti verse olar,yoxsa ramazandan sonra versin?

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!
1. Bəli, olar.
2. Səcdədə və təşəhhüddə salamdan əvvəl etmək daha yaxşıdır.
3. Səhurdan və iftardan əvvəl dua edə bilərsiniz, əlləri açmaq şərt deyil.
4. Həmişə aparmaq vacib deyil, siz ordakı vəziyyətə uyğun hərəkət edin.
5. Bəli, imkan daxilində aparın, onlar da qohumdurlar.
6. Ona görə də dedim ki, ordakı vəziyyətə uyğun hərəkət edin - belə yerə getsəniz belə, çalışın az oturun.
7. Edə bilər, bu imkana bağlıdır.
8. Necə istəyir, elə də etsin.
Allah daha yaxşı bilir!
As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!
PM
Top
nisa083
Tarix 25 Jul 2011, 00:20

Status: İstifadəçi indi forumda deyil




*

Profil
Qrup:
Xəbərlər: 4
İstifadəçi : 24187
Qeydiyyat: 26-05-2011





assalamu aleykum.soruwmaq istiyirem,teqlid vacibdi?buna ehtiyac var? assalamu aleykum.

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!
Xeyr, vacib deyil, sadəcə alimlər bunu avam adamlara caiz görüblər.
P.S. Bir də böyük hərflərlə yazmayın!!! Klaviaturada CAPS LOCK düyməsini söndürün!!!
Allah daha yaxşı bilir!
As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!
PM
Top
amit-1982
Tarix 25 Jul 2011, 01:12

Status: İstifadəçi indi forumda deyil




*

Profil
Qrup:
Xəbərlər: 13
İstifadəçi : 24196
Qeydiyyat: 01-06-2011





salam aleykum ve rahmatullah.sheyx necesen? 1.sheyx size irad tutan(guya haqqi demirsiz) ve bezi qardashlara ve xususende elshad mahmudovun son xutbelerinden birini gundeme getirib mueyyen hal ve veziyyeti ashilamaq isteyenlere fikir bildirmek isteyirem.biz bilirik ki,exlaqsizliq,fitne,cahillik ve s olkeni buruyub ve bununla mubarize aparmaq ucun mutleq quran ve sunneden yapishmaq lazimdir.mueyyen bir elm elde etdikden sonra devete bashlamaq olar.devetimiz tovhid,Rebbimizi haqqina tanitdirmaqdan ibaret olmalidir.devet elme esaslanmalidir,emosiyalara yox.elshad mahmudov hal-hazirki durum baresinde danisib, ve demek olar ki,her muselman bu veziyyeti bilir,yeni evrovision,mahni oxumaq,exlaqsiz geyim ve s.ve bizim meqsedimiz onlara kinaye ile yanashmaq yox,mueyyen yollarla devet etmekden ibaret olmalidir.tesevvur et ki,bir icki icene ve ya exlaqsiz qadina kinaye ile baxirsan ve ya tehqir ve tenqid edirsen, he ne olsun ki?onsuzda onun vecine olmayacaq,cunki nefsine uyub ve s.amma ona Rebbini xatirlatsan,isim ve sifetlerini anlada bilsen,bu onun ucun daha xeyirli olar,ve dogru yola gelmesine sebeb olar.biz qardashlar esasen imanimizi ve elmimizi artiracaq xutbe ve derslere ustunluk vermeliyik.qamet qardash
evrovisiondan danishmasa meger bunun exlaqsizliq olmasi bir muselman ucun gorsenmir ve ya bilinmir ki?qamet qardash bize bununla mubarize aparmaq yollarini danishir,Elhemdulillah.ve bizim meqsedimiz olkemizdeki exlaqsizligi,fitneni,shirki muzakire etmek yox,bu cur insanlara haqqi catdirma yollarini muzakire etmek lazimdir.salam aleykum ve rahmatullah

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!
Bunun islahı, ən birincisi, tovhidə dəvətlə olur, necə peyğəmbərlər ediblər. Bunun üzərində çalışmaq lazımdır.
Allah daha yaxşı bilir!
As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!
PM
Top
66666
Tarix 25 Jul 2011, 08:41




Unregistered












As-Salamu aleykum!

1) Mesciddeyem orucam (nafile orucu), meqrib namazinin vaxti teqvimle girib,lakin muazzin azani gelib 10 deqiqe sonra verir,men bu zaman azani gozleyim yoxsa vaxti giren kimi achim orucu? Sohbet ehli-sunna mescidlerinden gedir.

2) Men Useyd qardashin tovbe ve istigfar haqqinda olan dersine qulaq asirdim, orada bele bir mesele haqqinda dedi ki, alimlerin bele bir reyi var ki, eger sen kiminse qeybetini etmisense, ve sohbet o adama (qeybetini olunana) gedib chatmayibsa, o zaman ona heche ne demek lazim deyil, sadece onun uchun (qeybeti olunan uchun) Allahdan bagishlanma iste,tebii ki, ozunde bu emeli terk etmelisen.

As-Salamu aleykum!

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!
1. Bu vəziyyətdə mütləq azanı gözləyin.
2. Bəli, belə edə bilərsən.
Allah daha yaxşı bilir!
As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!
Top
Tarix 25 Jul 2011, 09:26




Unregistered













?

:

!
- , , - , .
!
!
Top
666
Tarix 25 Jul 2011, 12:19




Unregistered












assalamu aleykum. Sheyx,xaiw edirem bu ayelerin tefsirini yaz.

1. 3:28 Elixan Musayev Möminler möminleri qoyub kafirleri dost tutmasınlar! Bunu eden kimse (bilsin ki,) Allah ile (onun) heç bir elaqesi yoxdur. Ancaq onlardan (gelen tehlükeden) çekinmekle ehtiyat etmeyiniz istisnadır. Allah sizi Özünden çekindirir. Dönüş de ancaq Allahadır.

2. 2:256 Elixan Musayev Dinde mecburiyyet yoxdur. Artıq doğru yol azğınlıqdan aydın ferqlenir. Her kes tağutu inkar edib Allaha iman getirerse, heç vaxt qırılmayan en möhkem destekden yapışmış olar. Allah Eşidendir, Bilendir xususende burda dinde mecburiyet yoxdur nece bawa duwek?

3. qadinlar cuce,qoyun ve s. kese bilermi?werietle olarmi?
Salam aleykum.

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!
1. Bu və buna oxşar ayələrdə bildirilir ki, bunların dinini və əqidəsini sevmək olmaz, ehtiyac olmadan bunlarla əlaqəyə girmək lazım deyil, sadəcə bəzi hallar istisnadır.
2. Yuxarıdakı ayə kimi bu ayənin də nazilolma səbəbi səhabələrdir, ayədə bildirilir ki, dini qəbul etməyə məcburiyyət olmamalıdır, kim Allahdan qeyrisini ibadətdə tərk edərsə, o artıq güclü səbəbdən tutub.
3. Bəli, kəsə bilər, çünki qadağan olunmasına dəlil yoxdur.
Allah daha yaxşı bilir!
As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!
Top
666
Tarix 25 Jul 2011, 12:40




Unregistered












salam aleykum.sheyx,saytda adlar olan yeri tapabilmirem,xaiw edirem link qoyginen.barakAllahu Fikum.

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!
İslamda bəyənilən uşaq adları
Allah daha yaxşı bilir!
As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!
Top
123445
Tarix 25 Jul 2011, 14:41




Unregistered












As-Salamu aleykum!

Bele bir sualim var, hansi fikhi kitabi goturub orada yazilanlara rahat emel etmek olar, yani ixtilafi chox az olan kitabi nezerde tuturam,ereb dilinde, yoxsa bu emel teqlid olacaq? Chunki 4 mezhebin kifayet qeder choxlu kitabi var, ve her kitabi oturub arashdirmaq bu chetindir. Hech olmasa 2 ve ya 3 kitab deyerdiz, sizin meslehete gore.

As-Salamu aleykum!

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!
Bizim saytın FİQH bölümünə baxın, mağazadan bunu kitab şəklində də ala bilərsiniz.
Allah daha yaxşı bilir!
As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!
Top
Esma2011
Tarix 25 Jul 2011, 15:36

Status: İstifadəçi indi forumda deyil




*

Profil
Qrup:
Xəbərlər: 7
İstifadəçi : 23829
Qeydiyyat: 03-01-2011





Assalamu aleykum.menim 1sualim var.bir gun mescid de namaz qilanda 1baci yaxinlasib mene dedi ki,salvarda namaz qilmaq qadinlara haramdi.
Assalamu aleykum.

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!
Bəyənilmir, xüsusən də, əgər şalvar sıxdırsa.
Allah daha yaxşı bilir!
As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!
PM
Top
2553
Tarix 25 Jul 2011, 18:42




Unregistered












!
?

:

!
, , , .
!
!
Top
TƏQVA
Tarix 25 Jul 2011, 18:54

Status: İstifadəçi indi forumda deyil




*

Profil
Qrup:
Xəbərlər: 84
İstifadəçi : 22915
Qeydiyyat: 16-01-2010





Assalam Aleykum va Rahmatullahi va Barakatuhu !
İnşAllah faydalı olar !

SEHR
MOCUZƏ insanların gordukləri və ya Peyğəmbər olaraq gondərənin varlığına kəsin bir dəlildir. Onları
gondərən isə Allahdır. Cunki bunlar bəşəriyyətin guc və taqətindən kənar olan xususlardır. Allah mocuzələri
Peyğəmbərlərini dəstəkləmək və onlara komək etmək ucun meydana gətirir.
KƏRAMƏT Allahın saleh (yalnız saleh) qullarına Allahdan onlara bir ikram olaraq verdiyi bir şeydir.
Bu kəramət Quran ayələri, hədislərdən və əsərlərdən məlum olduğu kimi Allah bir cox qullarına bunu ikram
etmişdir. Məs: İsa əleyhissəlam dunyaya gəlməsi mocuzə, onun anası ucun isə kəramətdir. Zəkəriyyə
əleyhissəlam ın Məryəm əleyhissəlam yanına girdikdə orada yayda qış meyvələrinin olduğunu, qışda
isə yay meyvələrinin olduğunu gorur. Musa əleyhissəlam ın anasına Allah vəd verir ki, biz uşağı sənə
qaytaracağıq. Omər - radıyallahu anhu xutbə verərkən oz gondərdiyi qoşunun uduzduğunu gorərək onlara
qışqırır ki: Ey Səriyyə! Dağa tərəf cəkil. Və həqiqətən də onlar qalib gəlib qayıtdıqda deyirlər ki, biz
hamımız sənin səsini eşitdik. Həmcinin Rahib Cureycin hadisəsi332, Mağarada qalan uc kişinin halı və s333.
Kəramət də yalnız Allahın vəlilərinə məxsusdur.
ALLAHIN VƏLİLƏRİ (OVLİYALARI) KİMLƏRDİR? Vəli əmr olunanı yerinə yetirən, qadağandan
cəkinən, təqdir edilənlərə qarşı səbr edən, Allahın sevdiyi və Allahı sevən, Allahdan razı olan kimsədir.
Bilin ki, Allhın dostlarının hec bir qorxusu yoxdur və onlar qəm-qussə gorməzlər. O, kəslər ki, iman
gətirmiş və pis əməllərən cəkinmişlər. Onlara dunyada da, axirətdə də mujdə vardır. Allahın sozləri hec
vaxt dəyişməz. Bu ən boyuk qurtuluş və uğurdur. (Yunus 62-63). Allah, Ona inananların dostudur,
onları zulmətdən cıxarıb işığa tərəf yonəldər. Kafirlərin dostu isə şeytandır. Onları nurdan ayırıb zulmətə
salarlar. Onlar Cəhənnəmlikdirlər və orada həmişəlik qalacaqlar. (əl-Bəqərə 257). Sizin haminiz ancaq
Allah, Onun Peyğəmbəri və iman gətirən-lərdir. O, kəslər ki, (Allaha) boyun əyərək namaz qılar və zəkat
verərlər. (əl-Maidə 55). Amr b. əl-As - radıyallahu anhu rəvayət edir ki, Peyğəmbər sallallahu aleyhi
və səlləm buyurdu: Diqqət edin! Filankəslər mənim dostlarım (vəlilərim) deyildir. Mənim dostlarım Allah
və saleh (təqvalı) mominlərdir334. Həsənul Bəsri rahmətullahi aleyhi - deyir ki: Bir qrup kimsələr Allahı
sevdiklərini iddia etdilər. Uca Allah: De ki: Əgər Allahı sevirsinizsə mənə uyun ki, Allah da sizi
sevsin. (Ali İmran 31). İmam Şafii rahmətullahi aleyhi - deyir ki: Sizlər bir adamın su uzərində
yeridiyini və ya havada ucduğunu gorsəniz belə onun Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm ə uyması
haqqında bir bilgi sahibi olmadığınız muddətdə onu təsdiqləməyin. Onun bu halına aldanmayın.
325 Muslim 127.
326 Muslim 2642.
327 Muslim 1015.
328 Tirmizi 2819.
329 Əbu Davud 4063.
330 Buxari, Muslim.
331 Muslim 6132.
332 Buxari 3/51-52, Muslim 8/89-90.
333 Buxari 4/140, Muslim 8/3-4.
334 Muslim 215.
79
SEHR Həqiqətən onlar belə şeyləri satın alanların axirətdə payı olmadığını yaxşı bilirlər. (əl-
Bəqərə 102). Onlar Cibt və Tağuta inanır. (ən-Nisa 51). Musa: Siz atın dedi. Onlar (əllərindəkiləri
və əsaları) atdıqda, adamların gozlərini bağlayıb (sehrləyib) onları qorxutdular və boyuk bir sehr etdilər.
(əl-Əraf 116). Musa dedi: Xeyr, (əvvəlcə) siz tullayın! (onların əllərindəki ipləri və dəyənəkləri yerə atan
kimi) Musaya elə gəldi ki, onların sehri nəticəsində kəndirləri hərəkətə gəlib surunur. (Ta ha 66).
Şeytanların kimə nazil olduqlarını sizə xəbər verimmi? Onlar hər bir gunahkara, yalancıya (cadukara,
falcıya, sehrbaza və adlarını kahin qoyub xalqı aldadanlar) nazil olur. (əş-Şuəra 221,222). Sehrbaz isə
harda olursa olsun mətləbinə catmaz. (Ta ha 69). Sehrbazlar (dunya və axirətdə) nicat tapmazlar.
(Yunus 77). Omər - radıyallahu anhu rəvayət edir ki: Cibt sehirdir, tağut isə şeytandır. Cabir -
radıyallahu anhu rəvayət edir ki: Tağutlar şeytanların səmadan enib xəbərlər gətirdikləri kahinlərdir ki,
onların hər birində bir şeytan vardır. İmam Məlik rahmətullahi aleyhi deyir ki: Tağut Allahdan qeyri
ibadət edilən hər bir şeydir. İbn Abbas - radıyallahu anhu rəvayət edir ki: Cibt butlərdir. əş-Şabi
rahmətullahi aleyhi deyir ki: Cibt munəccimlərdir. Əbu Hureyrə - radıyallahu anhu rəvayət edir ki,
Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Ozunuzu yeddi həlak edici gunahdan qoruyun.
Səhabələr: Ya Rəsulullah! Onlar hansılardır? deyə soruşdular. Peyğəmbər: Allaha şərik qoşmaq, Sehrlə
məşğul olmaq, haqqı olmadan Allahın haram etdiyi insanı oldurmək, Sələm (faiz) almaq, Yetim malını
yemək, Doyuş gunu meydandan qacmaq, ismətli, namuslu qadınları namussuzluqda ittiham edərək bohtan
atmaq335.
İbn Qudamə rahmətullahi aleyhi - deyir ki: Sehr duyunlər, oxumalar və soylənən sozlər, yazılan
ifadələr, edilən şeylərdir ki, bunlar sehr edilən kimsənin bədəninə, qəlbinə və ya ağlına bilavasitə təsir edir.
Sehirin bir həqiqəti vardır ki, kimisə oldurur, kimisə xəstə edir, kimisə xanımına yaxınlaşmaqdan cəkindirir,
ər və arvadı bir-birindən ayırır. Sehrin oyrənilməsi və oyrədilməsi haramdır. Bəziləri ozlərinə təskinlik
vermək ucun deyirlər ki, biz insanlara yaxşılıq edirik, onların dərdlərini azaldırıq. Buna da ağ maqiya adını
verirlər. Lakin bu əsla belə deyildir. Nə ağ maqiya, nə də qara maqiya ilə məşğul olmaq olmaz. Bunların hər
ikisi də haramdır. Bu işlə məşğul olan adam tovbə etməsə Allah qorusun dunyasını da, axirətini də puc
edəcəkdir. Əgər sehr yaxşı bir şey olsaydı Allah ondan sığınmağı əmr etməzdi. De ki: Pənah aparıram
subhun Rəbbinə, yaratdıqlarının şərindən, zulmətə burunməkdə olan gecənin şərindən, (ovsun oxuyub)
duyunlərə ufurən (yaxud cadu edib iplərə duyun vuran) qadınların şərindən və bir də paxılın şərindən.
(əl-Fələq 1-5). De ki: Pənah aparıram insanların Rəbbinə, insanların ixtiyar sahibinə, insanların
tanrısına, vəsvəsə verən, qacıb gizlənən şeytanın şərindən. O, şeytan ki, insanların urəklərinə vəsvəsə
salır. O, şeytan ki, cinlərdən də olur, insanlardan da. (ən-Nəs 1-6). Əbu Hureyrə - radıyallahu anhu
rəvayət edir ki, Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Uca Allah səmada bir iş ucun əmr
verdikdə mələklər Onun dediklərinə tabe olmaq əlaməti kimi qanad calırlar. Sanki onlar qayaya cırpılmış
zəncir gurultusundan qorxmuşlar kimi. Onların urəyin-dən qorxu getdikdən sonra isə soruşurlar: Rəbbimiz
nə buyurdu?. Onlara: Haqqı buyurdu. O, hər şeydən Ucadır və Boyukdur. Şeytanlar bu sozləri eşitmək
ucun oğrun-oğrun bir-birinin belinə minirlər (Sufyan b. Uyeynə bunu əlinin barmaqları ilə təsvir etdi) ustdə
olan eşitdiyini altındakına catdırır, o da oz novbəsində altındakına yetirir ki, həmin sozləri kahinə və ya
falcıya catdıra bilsin. Şeytan o, sozu falcıya catdırmamış axan ulduz onu məhv edir və ya ulduz şeytana
catmamış şeytan sozu falcıya catdırır və o, da bu doğruya yuz yalan əlavə edir. Adamlar da deyirlər ki:
Məgər bizə o, gun belə-belə demədinmi? Bununla da səmadan eşidilən soz insanlarda onlara qarşı inam
yaradır336. İbn Abbas - radıyallahu anhu rəvayət edir ki, Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm
Ənsardan olan səhabələrindən biri mənə xəbər verdi ki, bir gecə Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm
ilə birlikdə otururkən axan uldu duşdu və ətrafı aydınlaşdırdı. Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm
onlara buyurdu: Cahiliyyə dovrundə bunun kimi bir ulduz duşdukdə nə deyirdiniz?. Onlar: Allah və
Rəsulu ən gozəl biləndir. Bizlər bu gecə boyuk bir kimsə doğuldu və boyuk bir kimsə oldu deyirdik dedilər.
Peyğəmbər: Şubhəsiz ki, bu ulduz hec kəsin olumu və həyatı ucun atılmaz. Lakin uca və boyuk olan
Rəbbimiz bir işi hokm etdiyi zaman HAMALƏTUL ARŞ (ərşi daşıyan mələklər) təsbih edərlər. Sonra
onların ardıyca səma əhli təsbih edər. Nəhayət bu təsbih səma və dunya əhlinə catır. Ərşi daşıyan
mələklərdən sonra gələn mələklər onlara: Rabbimiz nə buyurdu? deyə soruşarlar. Onlar da Rəbbələrinin
buyurduğunu xəbər verərlər. Beləcə səmalar əhalisinin bir qismi digərindən xəbər istər. Beləcə xəbər dunya
səmasına catır. Bu an cnlər oğrun-oğrun qulaq asaraq bu sozləri oğurlayaraq dostlarına (sehrbazlara,
falcılara) catdırarlar və axan ulduzlarla (mələklər) onları vurarlar. Gətirdikləri (oğurladıqları) şey sabitdir.
Lakin onlar bunun uzərinə yalan qarışdırırlar. Onun huzurunda izn verdiyi kimsələr istisna olmaqla hec
kəsin şəfaəti fayda verməz. Nəhayət urəklərindən o, mudhiş qorxu cıxınca onlar: Rəbbimiz nə buyurdu?
deyə soruşar və o birilər də: Haqqı buyurdu! O, (hər şeydən) ucadır, (hər şeydən) boyukdur deyə vcavab
verərlər. (əs-Səba 23)337. Biz səmada burclər yaratdıq, onları baxanlar ucun bəzədik. Onları hər bir
335 Buxari 5/294, Muslim 89, Əbu Davud 2874, Nəsəi 6/257.
336 Buxari 8/413 və 8/288.
337 Muslim 2224.
80
məlun şeytandan qoruduq. Lakin (şeytanlardan) kim (mələklərin sohbətinə) xəlvəti qulaq assa, onu odlu
bir axan ulduz təqib edə (və ustunə duşub yandırar). (əl-Hicr 16-18). Muaviyətu b. Həkəm əs-Suləmi -
radıyallahu anhu rəvayət edir ki, Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm dən soruşdum: Ya
Rəsulullah! Bir cox işlər vardır ki, cahiliyyə dovrundə bizlər onları edərdik. Kahinlərin yanına gedərdik.
Peyğəmbər: Kahinlərin yanına getməyin (Başqa rəvayətdə: Bizlərdən cizgilər cəkib yazılar yazan bir qrup
kimsələr vardır dedi. Peyğəmbər: Peyğəmbərlərdən bir Peyğəmbər cızıb yazardı. Hər kmin yazısı onun
yazısına uyğun olarsa qurtulan odur) deyə buyurdu. Mən: Biz təşəum edərdik (bəzi şeyləri uğursuz
sayardıq) dedim. Peyğəmbər: Bu hər hansı birinizin qəlbində hiss etdiyi əsli olmayan bir şeydən ibarətdir.
Əsla bu əsli olmayan şeylər sizləri kəsb edib getdiyiniz işlərdən uzaqlaşdırmasın deyə buyurdu338. Aişə -
radıyallahu anhə rəvayət edir ki, mən: Ya Rəsulullah! Kahinlər bizlərə bəzi şeyləri soyləyirlər ki, onların
dedikləri doğru cıxır. Peyğəmbər: Bu doğru (sabit) olan kəliməlrdir ki, cinlər oğrun-oğrun qulaq asaraq
(bu kəlimələri) oğurlayaraq oz dostlarının (sehrbazların, falcıların, kahinlərin) qulağına sozlərə yuz dənə
yalan əlavə edərək pıcıldayarlar (Başqa rəvayətdə: Toyuğun qaqqıldaması kimi sozləri onların qulağına
əyilərək boşaldarlar. Onlar hec bir şey deyillər) deyə buyurdu339. Kabisə b. əl-Mubarək - radıyallahu anhu
rəvayət edir ki, Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Cizgilər cəkərək fala baxan, quşun
otməsini uğur və ya uğursuzluq sayan və quşun sağa-sola ucmasından (sağ tərəfə ucarsa xeyir, sol tərəfə
ucarsa şər kimi) mənalar cıxarmaq kufrun əlamətidir340. Əbu Hureyrə - radıyallahu anhu rəvayət edir ki,
Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Sehrbazın cəzası qılınc zərbəsidir341. Bəcələ b. Əbdən
rəvayət edir ki: Omər - radıyallahu anhu yazılı surətdə fərman vermişdir ki, hər bir sehrbaz kişi və qadını
oldurun. Biz də ucunu oldurduk342. Əbu Məsud əl-Bədri - radıyallahu anhu rəvayət edir ki, Peyğəmbər
sallallahu aleyhi və səlləm itdən gələn pulu, zinakarın qazancını və falcılıqdan gələn pulu goturməyi
qadağan etmişdir343. Aişə - radıyallahu anhə rəvayət edir ki, Əbu Bəkr - radıyallahu anhu nun bir koləsi
vardı. Bir gun yeməyə bir şey gətirdi, Əbu Bəkr də ondan yedi. Kolə ona: Bunu nəyin qazancından
alındığını bilirsənmi?. O: Bu nəyin qazancındandır? deyə soruşdu. O, da: Cahiliyyə dovrundə bir nəfərə
kahinlik etmişdim. Halbuki mən kahinliyi bilmirəm. Lakin onu aldatmışdım. Mənimlə qarşılaşdı və bunları
mənə verdi. Sənin yediklərin də odur. Əbu Bəkr - radıyallahu anhu əlini ağzına soxaraq yediklərini
qusdu344.
Auf rahmətullahi aleyhi - deyir ki: İyafə quşların ucuş istiqamətlərinə gorə gələcəkdən xəbər
verməkdir. Tarq yer uzərində xətlərin cəkilməsidir. Həsənul Bəsri rahmətullahi aleyhi - deyir ki: Cibt
şetanın əkssədasıdır345. İbn Abbas - radıyallahu anhu rəvayət edir ki, Peyğəmbər sallallahu aleyhi və
səlləm buyurdu: Astrologiya elmindən bir sahəni oyrənən sehrdən bir sahə oyrənmiş olur. Coxunu
oyrənən kəs sehrdən bir o, qədər oyrənmiş olur346. Əbu Hureyrə - radıyallahu anhu rəvayət edir ki,
Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Kim bir duyun bağlayıb ona ufurərsə sehr etmiş olur.
Kim də sehr edərsə Allaha şərik qoşmuş olur. Kim bir şeyə bağlanarsa ona təvəkkul etmiş olur347. İbn
Məsud - radıyallahu anhu rəvayət edir ki, Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Mən sizə
nəyin sehrə aid olduğunu deyimmi? Bu bohtan və adamlar arasında soz gəzdirməkdir348. İbn Omər -
radıyallahu anhu rəvayət edir ki, Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Bəlağətdə də
sehrdən bir pay vardır349. İbn Omər - radıyallahu anhu rəvayət edir ki, bir gun şərq tərəfdən iki nəfər
gəlmişdir və onlar oz bəlağətli sozlərilə insanları məst etmişdilər. Bu xəbər Peyğəmbər sallallahu aleyhi və
səlləm ə catdıqda o. buyurdu: Həqiqətən də bəlağətli danışıq (insana) sehrin təsiri kimi təsir gostərə
bilər350.
338 Muslim 2228.
339 Muslim 2229.
340 Əbu Davud 3907, əl-Albani zəif hədis.
341 Tirmizi 1460, Həkim 4/360.
342 Buxari 6/184, Tirmizi 1586, Əhməd 1/190, Əbu Davud 3043.
343 Buxari 2237, Muslim 1567.
344 Buxari 3843.
345 İbn Əbu Xatim, Səid b. Cubeyrin sozlərini rəvayət edir ki: Uca Allah iblisi lənətliyəndə onun siması dəyişərək
mələklərin simasından tam başqa bir sima aldı və o, inildədi. Onun butun əkssədası bu dunyada Qiyamət gununə qədər
qalacaqdır. Bəki b. Məhləd ozunun Qurana verdiyi təfsirdə yazır ki, İblis dord dəfə inildəyib: Lənətlənəndə,
qovulduqda, Allah Rəsulu anadan olanda və Fatihə surəsi nazil olanda. Səid b. Cubeyr - radıyallahu anhu rəvayət
edir ki, İbn Abbas - radıyallahu anhu dedi: Allah Rəsulu Məkkəni fəth edəndə iblis elə fəryad cəkdi ki, səsinə butun
ordusu toplandı.
346 Əhməd 1/277,311, Əbu Davud 3905, İbn Məcə 3726.
347 Nəsəi 7/112, Tirmizi 2073, Əhməd 4/310, Həkim 4/216.
348 Muslim 2606.
349 Buxari, Muslim. Gozəl danışmaq sehr kimi təsir edir. Cunki gozəl danışan adam həqiqəti yalan, yalanı isə həqiqət
kimi təqdim edir. Cahil insanların urəkləri buna meylli olur və onlar yalanı qəbul edib həqiqəti inkar etməyə başlayırlar.
350 Buxari 5767.
81
KAHİNLƏR - Bu falcılar sadəlovh insanları ozlərinə inandırmağa məcbur edirlər və onların pullarını və
mallarını haram yolla onların əlindən alırlar. Qum ustunədə cizgi cəkməklə, əl icinin xətlərini oxumaqla,
balıqqulağı, kofe stəkanı ilə, fincan, guzgu və s. usullar tətbiq edirlər. Gələcəyini bilmək, nigahda və
ticarətdə xoşbəxtmi və yaxud bədbəxtmi olacaqlarını oyrənmək, itirilmiş əşyalarını tapmaq və buna oxşar
məqsədlərlə sehrbazların yanına gedirlər. Falcının və ya cadugərin yanına gedən şəxs, onların dediklərinin
doğru olduğuna inanarsa kufr etmiş olar. Əbu Hureyrə - radıyallahu anhu rəvayət edir ki, Peyğəmbər
sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Kim bir kahinin yanına gedib onun dediyini təsdiq edərsə
Məhəmmədə nazil olanı inkar etmiş olar 351 . İbran b. Huseyn - radıyallahu anhu rəvayət edir ki,
Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Kim (duşər-duşməzlik, nəhs gətirmək və s movhumatı)
sınaq etsə, yaxud etdirsə, kim baxıcılıq etsə, yaxud oz falına baxdırsa, kim sehr etsə, yaxud sehrbaza
muraciət etsə bizdən deyildir. Kim də kahinin yanına gedib onun dediklərini təsdiqləsə Məhəmmdə nazil
olanı inkar etmiş olur352. Əgər cadugər və ya falcı yanına gedən şəxs onun qeybi bildiyini qəbul etmirsə və
onu sadəcə dinləmək və ya buna bənzər bir səbəblə gedirsə kufr etmiş olmur, lakin fərz namazları qırx gun
muddətində qəbul edilmir. Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Kim ƏRRAF353 adlanan bir
falcı yanına gedib fala baxdırsa və ona inansa onun qırx gunluk namazı qəbul edilməz354.
Kahin gələcəkdə baş verəcək hadisələrdən (qeybdən) xəbər verən, (falcılıq etmək mənasındadır),
həmcinin də guya oğurlanmış, itmiş şeylərin yerlərini gostərə bilən kimsələrdir. Onlar avam insanları
aldadaraq Qurani Kərimi acırlar və itən əşyaların yerlərinin orada yazıldığını xəbər verirlər. Subhənəllah! Bu
qədər də yalan olar. Məgər Qurani Kərimdə insanların itən əşyaları haqda bir şeylər yazılıb. Bu qədər də
avamcılıq olar. Dəhşət burasıdır ki, insanlar da onlara inanırlar. Ozunu Allahın yaxını və qeybi bildiyini
bəyan edən kəs Allahın yaxını yox, şeytanın dostudur. Qeybi bilmək yalnız Allaha xas olan bir haqdır.
Qeybin acarları (Allahın) yanındadır. Onları ancaq O bilir. (Allah) suda və quruda nə varsa bilir. Yerə
duşən elə bir yarpaq yoxdur ki, (Allah) onu bilməsin. Yerin zulmətləri icində elə bir toxum, (kainatda) elə
bir şey yoxdur ki, acıq-aydın kitabda olmasın. (əl-Ənam 59). Qeybi bilən ancaq Odur və Oz qeybini hec
kəsə əyan etməz. Bəyənib secdiyi Peyğəmbərdən başqa! Allah onların onundə və arxasında gozətcilər
qoyar. (əl-Cinn 26-27). Buna gorə də sehrbaza inanan bu ayələrin həqiqiliyini inkar etmiş olur ki, bu da
kufrdur.
UĞURSUZLUĞA İNANMAQ Onlara bolluq qismət olduğu zaman: Bu bizim (haqqımızdır) deyər,
bir pislik uz verdikdə isə bunu (bir uğursuzluq, nəhslik kimi) Musadan və yanındakılardan gorərdilər.
Agah olun ki, onların başına gələn uğursuzluq (nəhslik) Allahdandır. Lakin onların əksəriyyəti (bunu)
bilməz. (əl-Əraf 131). Fironun ailəsi bədbəxtliyə uğrayanda bunu Musa və onunla olanlarla əlaqələndirib
deyərdilər: Bunların hamısı Musanın və onun səhabələrinin ucbatından-dır. Lakin Allah bu şeyi təqzib
edir. Harada olursunuz olun, hətta uca qalalar icərisində olsanız belə, olum sizi haqlayacaqdır. Onlara
bir xeyir yetişdikdə: Bu Allahdandır deyirlər, bir pislik uz verdikdə isə: Bu səndəndir soyləyərlər.
(Onlara) de: Hamısı Allah tərəfindəndir. Bu cəmaata nə olub ki, az qala soz də anlamır! Sənə yetişən hər
bir yaxşılıq Allahdandır, sənə uz verən hər bir pislik isə ozundəndir. Biz səni insanlara Peyğəmbər
gondərdik. Allahın buna şahid olması (sənə) kifayət edər. (ən-Nisa 78-79).
Ərəblərdə biri səfər etmək və hər hansısa bir iş gormək istədikdə bir quş ucurardı. Əgər quş sağ tərəfə
ucsaydı o, işi uğurlu sayardı, yox əgər sol tərəfə ucsaydı uğursuzluq sayar və o, işdən əl cəkərdi. Peyğəmbər
sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Uğursuzluğa inanmaq şirkdir355. İbn Omər - radıyallahu anhu
rəvayət edir ki, Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Kim quş ucurmaqla (işin nəhs
gətirməyinə inanıb) işindən qalsa şirk etmiş olur. Soruşdular: Bəs bu gunahı nə ilə yumaq olar?.
Peyğəmbər: İlahi nə Sənin verdiyin xeyirindən başqa xeyir yoxdur, nə də Sənin (ucmasına) izn verdiyin
quşdan başqa quş yoxdur və səndən başqa ilah yoxdur356. Əbu Hureyrə - radıyallahu anhu rəvayət edir ki,
Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Quş ucuran və onun ucun quş ucurulmasını istəyən,
kahinlik edən və etdirən, cadu edən və etdirən bizdən deyildir357.
Tovhid əqidəsinə zidd olan belə haram əməllərdən: Ayların uğursuz olmasına inanmaq (Cahiliyyə
ərəbləri Səfər ayında evlənməzdilər. Cunki bu ayı uğursuz ay sayırdılar və aylarda baş verən nigahın uğursuz
olduğuna da inanırdılar. Bu ayı boş bir ay sayardılar. Aişə - radıyallahu anhə deyir ki, Peyğəmbər
sallallahu aleyhi və səlləm mənimlə bu ayda evləndikdən sonra bu xurafata son qoydu), gunlərin
uğursuzluğuna inanmaq (Birinci gun ağır gundur. Bu gundə iş gormək olmaz, beşinci gunu ayın 13-nə
351 Əhməd 2/408,429,476, Əbu Davud 3903, Tirmizi 135.
352 əl-Munziri Tərğib vət Tərhib 4/52, Heysəmi 5/117.
353 ƏRRAF kahin novlərindəndir. İbn Əsir rahmətullahi aleyhi - deyir ki: Munəccim, qeybi bildiyini iddia edən
kimsdir. Xattabi rahmətullahi aleyhi - deyir ki: Oğurlanmış əşyanın yerini deyən, qeyb olan şeylərin məkanını bilən
və s. buna bənzər şeyləri soyləyən kimsədir.
354 Muslim 2230, Əhməd 5/380, 4/68.
355 Əhməd 1/389, əl-Albani Səhihul Cəmi 3955.
356 Əhməd 2/220, Heysəmi Məcmu Zəvaid 5/180, əl-Albani Səhih Silsilə 1065.
357 Təbərani 18/162, əl-Albani Səhihul Cəmi 5435.
82
duşərsə), rəqəmlərin uğursuzluğuna inanmaq (on uc rəqəminə), adların və ya şikəst adamların bədbəxtlik
gətirməsin inanmaq (dukancının ilk alıcısı şikəs birisi olarsa o, gunu ticarətin zəif olmasına inanmaq) və s.
bu kimi xurafatlara inanmaq. Əbu Hureyrə - radıyallahu anhu rəvayət edir ki, Peyğəmbər sallallahu
aleyhi və səlləm buyurdu: Nə xəstəliyə yoluxma (infeksiya), (Başqa rəvayətdə: (Ey momin!) Sən
cuzəmlidən aslandan qacdığın kimi qac358), nə işin nəhs gətirməsi, nə bayquşun ulaması, nə də Səfər ayının
nəhs ay olması, ulduzların da təsiri yoxdur, təşəum (hər hansı bir şeyi uğusuzluq saymaq) da yoxdur,
qulyəbani də yoxdur, şərr quvvələrdə359. Ənəs - radıyallahu anhu rəvayət edir ki, Peyğəmbər sallallahu
aleyhi və səlləm buyurdu: Nə xəstəliyə yoluxma, nə də işin nəhs gətirməsi doğrudur. Lakin gozəl bir soz,
xoş bir kəlimədən ibarət olan fal mənim xoşuma gəlir360. Əbu Hureyrə - radıyallahu anhu rəvayət edir ki,
Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Təşəum yoxdur. Onun ən xeyirlisi təfəuldur361. Ya
Rəsulullah! Fal nədir? Deyə soruşdular. Peyğəmbər: Sizdən birinizin eşidəcəyi gozəl bir kəlimə (Başqa
rəvayətdə: Mən saleh bir falı sevirəm)362. İbn Məsud - radıyallahu anhu rəvayət edir ki, Peyğəmbər
sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Uğursuzluğa inanmaq şirkdir. Ona inanan adam hec bir vəchlə
bizdən deyildir363. İbn Omər - radıyallahu anhu rəvayət edir ki, Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm
buyurdu: Hər hansı bir şeydə uğursuzluq yoxdur. Uğursuzluq ancaq Qadında, (xidmətcidə), atda və evdə
olur364.
Butun bunlar quşların ucuşu, qara pişiyin yoldan kecməsi, həftənin muəyyən gunlərini, gecə vaxtı dırnaq
tutmaq, ev supurmək, qaşıq duşdu qonaq gələcək, gecə vaxtı guzguyə baxmazlar və s. muxtəlif əşyaları,
sozləri yozmaqla bədbinliyə qapanmaqdır. Allah movhumatcılığı haram buyurub və pis əlamətləri inanları
qınayır. O, gozəl əlamətləri sevir və pis əlamətlərə nifrət edir. Bu iki anlayış arasında xeyli fərq vardır. Xoş
əlamət insanın əqidəsinə və şuuruna təsir etmir. Həmcinin onun qəlbini Allahdan başqa hec nə ilə bağlamır.
İnsan bəd əlamət gordukdə qəti etmək fikrində olduğu işdən imtina edə və ya hansısa işdən donə bilər. Bu da
insanın qəlbinin bu haram əmələ bağlandığını və oz iradəsini və inancını ona tabe edərək onun ardıyca gedir.
Şubhəsiz ki, bu da onun Allaha olan inamına, Tovhidinə və təvəkkul etməyinə təsir edir. Bu kimi fikirlər
insana gələrsə bununla mubarizə aparmalı Allaha sığınmalı və Ondan komək diləməlidir.
ULDUZ FALI Qatadə rahmətullahi aleyhi - deyir ki: Allah ulduzları uc məqsədlə yaradıb. Səmaya
zinət salmaq ucun, onlarla şeytanları vurmaq ucun və səfərdə olanlara (yolu tapmaq ucun) səmt gostərən
kimi. Kim onlardan başqa məqsədlər ucun istifadə etsə səhv etmiş və taleyi bekara olar. Bu ona ozunun də
təsəvvur etmədiyi dərəcədə baha başa gələr365. And olsun ki, Biz dunya səmasını qəndillərlə (ulduzlarla)
bəzədik, onları şeytanlara atılan mərmilər etdik və onlar (şeytanlar) ucun yandırıb-yaxan alovlu atəş əzabı
hazırladıq. (əl-Mulk 5). Suyun və qurunun zulmətində (yolunuzu) duz getmək ucun ulduzları sizin ucun
yaradan da Odur. Biz bu ayələri anlayan bir cəmaat ucun bu cur ətraflı izah etdik. (əl-Ənam 97).
Həmcinin də jurnal və qəzetlərdən ulduz falına baxmaq da bu qəbildəndir. Taleyinə ulduzların (burclərin) və
planetlərin təsiri olduğuna inananlar muşrukdurlər. Əylənmək ucun ulduz fallarını oxuyarsa asidir,
gunahkardır. FAL OXLARI Şeytan əməlidir. Nə ucun? Cunki onun dedikləri əgər duz olsaydı onda insanın
həyatı zəhirmara donərdi. 1-ci gun colə cıxma başına bəla gələcək, 3-cu gun filan dostunla goruşmə xətrivə
deyəcəkdir, 4-cu gunu filan yerə getmə səni aldadacaqlar və s. Ulduzlarla gələcəyi soyləməyin yalan olduğu
haqda bir cox rəvayətlər vardır. Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Mən ummətimdə uc
şeyin yaranmaasından qorxuram. İmamların ədalətsizliyindən, ulduzlara inanmaqdan və qədəri inkar
etməkdən366. Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Mən ozumdən sonra ummətimdə iki
şeyin yaranmasından qorxuram. Qədəri inkar etməkdən və ulduzlara inanmaqdan 367 . Peyğəmbər
358 Sakif heyəti icində cuzəmli bir kimsə vardır. Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm ona buyurdu: Biz səninlə
beyətləşdik. Artıq sən geri don diyə xəbər gondərdi (Başqa rəvayətdə: Cuzəmli ilə goruşdukdə aranızda bir və ya ik
sungu boyu qədər məsafə olsun). Muslim 2231.
359 Buxari 10/182, Muslim 2220.
360 Buxari 10/181, Muslim 2224.
361 TƏFƏUL uğurlu və xeyirli saymaqdır. Gozəl sozlə təfəul haqqında ən gozəl misal Peyğəmbər sallallahu aleyhi
və səlləm in Hudeybiyyə səfərində Suhey b. Amrın adı ilə təfəul etməsidir. Məmər deyir ki, Əyyub İkrimədən xəbər
verir ki, Suheyl b. Amr gəldikdə Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm səhabələrə buyurmuşdu: Artıq sizin butun
işləriniz yungulləşdi!. Buxari 2731, Muslim 1783.
362 Muslim 2223.
363 Əbu Davud 3910, Tirmizi 1614, İbn Hibban 1427, İbn Məcə 3538.
364 Muslim 2225,2226. İmam Məlik deyir ki: Hədis zahiri uzərədir. Cunki Allah bəzən evdə oturmağı zərər və ya
həlaka bir səbəb edir. Muəyyən bir qadını, atı, yaxud da xidmətcini almaq da belədir ki, bəzən həlak Allahın qəzası ilə
bu şeylərin yanında hasil olur. Digər alimlər isə: Evin uğursuzluğu onun darlığı, qonşunun pisliyi və əzabına gorədir.
Qadının uğursuqluğu doğmamasına, dilinin pisliyinə gorədir. Atın uğursuzluğu isə qiymətinin baha olması və doyuş
edilməməsi və səyahət edilməməsinə gorədir. İmam Nəvəvi.
365 Buxari 6/211.
366 İbn Əsakir.
367 Əbu Yala.
83
sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Uc nəfər Cənnətə girməz. Sərxoşluq edən, sehrin doğruluğunu təsdiq
edən, qohumluq əlaqələrini kəsən368.
YAĞIŞIN YAĞMASINI ULDUZLARLA ƏLAQƏLƏNDİRMƏK - Əli - radıyallahu anhu rəvayət edir
ki: Ruzisinə şukr etməli olduğunuz halda onu yalanmı hesab edirsiniz. (əl-Vaqiə 82). Yəni sizin
minnətdarlığınız: Yağış ulduzların hansısa yerləşməsinin və ya hansısa ulduzun sayəsində yağdı deyərək:
Onun inkar edilməsi369. Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Ummətimdə cahiliyyə
dovrun-dən dord əlamət qalmışdır. Oz əsil-nəcabəti ilə fəxr etmək, başqasının nəslinə tənə etmək, yağışın
yağmasını ulduzlarla əlaqələndirmək və olu ustundə ağı deyib ağlamaq370.
Şeyx Useymin rahmətullahi aleyhi - deyir ki: Ulduzlardan yağış diləmək iki qismə bolunur: 1. Boyuk
şirkdir. Bunun da iki novu vardır: 1) Ulduzları və burclərin ozlərinə dua edərək onlardan yağış dilmək. Bu da
Allahdan qeyrisinə dua etməkdir. Uluhiyyətdə olan şirkdir. Kim Allahla yanaşı başqa bir tanrıya ibadət
edərsə bunun ucun onun hec bir əsası yoxdur (Qiyamət gunu) onun cəzasını Allah ozu verəcəkdir.
Həqiqətən də kafirlər nicat tapmazlar. (əl-Muminun 117). 2) Yağışın yağmasını ulduzlara mənsub etmək.
Yağışı filan ulduz yağdırdı. Bu da boyuk şirkdir. Rububiyyətdə olan şirkdir. Yağışı yağdıran Allahdan
qeyrisidir.
2. Yağış diləmənin ikinci novu isə kicik şirkdir. Bu da ulduzları səbəb goturməkdir. Kicik şirkin tərifi də
odur ki, Allahın nə vəhy, nə də qədər vasitəsilə səbəb etmədiyi bir şeyi səbəb goturməkdir. Bu səbəbə gorə
yağış yağdı. Kicik şirk insanı İslamdan cıxarmır. Lakin bəzi alimlər kicik şirkin də İslamdan cıxardığını qeyd
edirlər. Şubhə yoxdur ki, Allah ozunə şərik qoşanları əf etməz. Lakin istədiyi şəxsə bundan başqa olan
gunahlarını bağışlayar. Allaha şərik qoşan şəxs əlbəttə ki, boyuk gunah etmişdir. (ən-Nisa 72). Allah
ona şərik qoşmağı əsla bağışlamaz. Bundan başqa olan gunahları isə istədiyi şəxsə bağışlayar. Allaha
şərik qoşan şubhəsiz ki, cox azmışdır. (ən-Nisa 116). Ayədə Allah umumi olaraq dedi ki, şirki bağışlamır.
Buna gorə də şirkin hər birindən cəkinmək lazımdır. Zeyd b. Xalid - radıyallahu anhu rəvayət edir ki,
Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm Hudeybiyyədə bizə subh namazını qıldırdı. O, gecə guclu yağış
yağmışdır. Namazı qılıb qurtardıqdan sonra uzunu cəmaata tərəf cevirərək buyurdu: Bilirsinizmi Rəbbiniz
nə buyurdu?. Səhabələr: Allah və Rəsulu daha yaxşı bilir dedilər. Rəbbiniz buyurdu ki, qullarımdan
kimisi mənə momin, kimisi də kafir olaraq sabahladılar (Başqa rəvayətdə: Kimisi şukr etmiş, kimisi kufr).
Hər kim yağış bizə Allahın rəhmi və mərhəməti sayəsində yağdı desə o, Mənə iman gətirmiş, ulduzlara iman
etməmişdir. Hər kim də yağış bizə ulduzların yerləşməsinə gorə yağdı desə o, kimsə Mənə iman gətirməmiş,
ulduzlara iman gətirmişdir (Başqa rəvayətdə: Allah qullarına hər nə zaman bir nemət ehsan etdisə bir qrupu
onu ulduzlar etdi, ulduz sayəsində oldu deyərək o, nemətə kufr etdilər) Ulduzların mənzillərinə and olsun
ki, kaş bunun nə qədər boyuk bir and olduğunu biləydiniz bu cox qiymətli Qurandır. Qorunub
saxlanılan kitabdır. Ona yalnız pak olanlar toxunar. (O) Aləmlərin Rəbbi tərəfindən nazil edilmişdir. İndi
siz bu kəlamı yalan sayırsınız? Ruzinizə şukr etməli olduğunuz halda onu yalanmı hesab edirsiniz. (əl-
Vaqiə 75-82)371. Əgər kimsə yağışın yağmasını ulduzların muəyyən duzuluşunə gorə yağdığını deyirsə bu
tovhidin prisiplərinə ziddir. Etiraf edilməlidir ki, yağış və digər nemətlər Allahın oz bəndələrinə olan
mərhəmətidir. Ulduzların yağışın yağmasına hec bir təsiri yoxdur. Cunki bunun səbəbi Allahın oz
bəndələrinə onların ehtiyaclarına olan diqqəti və onlara olan rəhmidir. Allah oz rəhmətilə yağış gondərir.
Cunki insanların və butun canlı aləmin buna cox ehtiyacı vardır. Ulduzların və ya onların yerləşməsinin
yağışın yağmasına təsir etməsi kufr və şirk olan əməldir, eynilə oluyə və ya olmayana yalvarıb onun fayda
gətirməsi və ya şərdən qoruması iddiası kimi. Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm in zamanında gunəş
tutuldu. İnsanlar: Gunəş İbrahimin olumunə gorə tutulmuşdur dedilər. Peyğəmbər: Həqiqətən gunəş və
ay Allahın rəmzlqəridir. Onlar hec kəsin olmunə və ya doğulduğuna gorə tutulmurlar372.

Vassalam Aleykum va Rahmatullahi va barkauhu !

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!
Allah razı olsun.
Allah daha yaxşı bilir!
As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!


--------------------
Onlar Allahı qoyub özlərinə nə bir zərər, nə də bir fayda verə bilənlərə ibadət edir və: Onlar Allahın dərgahında bizim şəfaətçilərimizdir! deyirlər. De: Yoxsa Allaha göylərdə və yerdə bilmədiyi bir şeyimi xəbər verirsiniz? (Allah) onların qoşduqları şəriklərdən uzaqdır və ucadır. (YUNUS 18)
(Allah) göyləri və yeri Yaradandır. O sizin üçün özünüzdən zövcələr, heyvanlardan da cütlər yaratdı. O sizi bu yolla çoxaldır. Onun heç bir bənzəri yoxdur. O, Eşidəndir, Görəndir. (ŞURA 11)
Qullarım səndən Mənim barəmdə soruşsalar, Mən (onlara) yaxınam, Mənə yalvaranın dua-sını yalvardığı vaxt qəbul edərəm. Qoy onlar da Mənim çağırışımı qəbul edib Mənə iman gətirsinlər ki, doğru yola yönələ bilsinlər.(Əl-Bəqərə 186)
Doğrusu, əsl din ancaq Allaha məxsusdur. Allahı qoyub başqalarını özlərinə dost tutanlar: Biz, onlara ancaq bizi Allaha daha çox yaxınlaşdırsınlar deyə ibadət edirik (deyirlər.) Əlbəttə ki, Allah ziddiyyətə düşdükləri şeylər barəsində onların arasında Öz hökmünü verəcəkdir. Şübhəsiz ki, Allah yalançı və kafirləri doğru yola yönəltməz. (Zumər 3)

http://ixlasla.com/

http://www.4shared.com/dir/nTwGbFoW/Kitablar.html
PM
Top
TƏQVA
Tarix 25 Jul 2011, 18:55

Status: İstifadəçi indi forumda deyil




*

Profil
Qrup:
Xəbərlər: 84
İstifadəçi : 22915
Qeydiyyat: 16-01-2010





Assalam Aleykum va Rahmatullahi va Barakatuhu !
İnşAllah faydalı olar !

QEYBİ BİLƏN ALLAHDIR
Falcıya və cadugarə gəldikdə isə onların hər ikisi də Allahı inkar edənlərdir. Onlar qeybi bildiklərini iddia
edirlər. Halbuki qeybi yalnız Allah bilir. Allah pisi yaxşıdan ayırmaq ucun mominləri sizin indi
olduğunuz vəziyyətə qoyan deyildir. Allah sizə qeybi də bildirən deyildir. Lakin Allah oz
Peyğəmbərlərindən istədiyi şəxsi secər (ona qeybdən bəzi şeyləri bildirər). Buna gorə də Allaha və Onun
Peyğəmbərinə inanın. Əgər inanıb Allahdan qorxsanız, sizi boyuk bir mukafat gozləyir. (Ali İmran 179).
De ki: Mən sizə demirəm ki, mənim yanımda Allahın xəzinələri vardır. Mən qeybi də bilmirəm və sizə də
368 Əhməd 4/399, İbn Hibban 1380, Həkim 4/146.
369 Əhməd 1/89,108,131, Tirmizi 3291.
370 Muslim.
371 Muslim 73.
372 Buxari, Muslim. Ucuncu oğlu İbrahimdir. Hicri 8-ci ildə Mədinədə dunyaya gəlmiş və hicri 10-cu ildə 17 və ya 20
aylıq ikən vəfat etmişdir. Ənəs - radıyallahu anhu rəvayət edir ki, Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm oğlu
İbrahim olduyu zaman buyurdu: O, korpə ikən oldu. Onun Cənnətdə iki sud anası vardır. Onlar onun sudunu iki ilə
tamamlayacaqlar. Cunki o, mənim oğlumdur.
84
demirəm ki, mən mələyəm. Mən ozumə gələn vəhyə tabe oluram. De ki: Kor gorənlə bir olurmu? Məgər
duşunmursunuz! (əl-Ənam 50). De ki: Mən Allahın istədiyindən başqa ozumə nə bir xeyir, nə də bir
zərər verə bilərəm. Əgər qeybi bilsəydim, sozsuz ki, (ozum ucun) daha cox xeyir tədaruk edərdim və mənə
pislik də toxunmazdı. Mən iman gətirən bir tayfanı qorxudan və mujdələyənəm (əl-Əraf 188). Qeybi
bilən ancaq Odur! O, qeybi hec kəsə əyan etməz. (əl-Cinn 26). (Ya Muhəmməd!) De ki: Allahdan başqa
goylərdə və yerdə olanı, qeybi hec kəs bilməz! Onlar yenidən nə vaxt diriləcəklərini də bilməzlər!. (ən-
Nəhl 65). Sonra Suleymana olum hokmu verdiyimiz zaman onun olduyunu onlara (cinlərə) Suleymanın
əsasını yeyən ağac qurdu xəbər verdi. O, olmuş halda yerə sərildikdən sonra cinlərə bəlli oldu ki, əgər
onlar qeybi bilsəydilər, alcaldıcı əzab icində qalmazdılar. (Səba 14). Qeybin acarları Allahın əlindədir.
Onları ancaq Allah bilir. Allah həm suda, həm də quruda olanların hamısını bilir. Elə bir duşən yarpaq
yoxdur ki, Allah ondan xəbərsiz olsun, yerin zulmətləri icində elə bir toxum, kainatda elə bir şey yoxdur
ki, məhz acıq-aydın (lovhi məhfuzda) olmasın. (əl-Ənam 59). Qeyb aləmi ancaq Allaha məxsusdur.
(Yunus 20). Goylərin və yerin qeybi Allaha məxsusdur. (Hud 123).

Vassalam Aleykum va rahmatullahi va Barakatuhu !

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!
Allah razı olsun.
Allah daha yaxşı bilir!
As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!


--------------------
Onlar Allahı qoyub özlərinə nə bir zərər, nə də bir fayda verə bilənlərə ibadət edir və: Onlar Allahın dərgahında bizim şəfaətçilərimizdir! deyirlər. De: Yoxsa Allaha göylərdə və yerdə bilmədiyi bir şeyimi xəbər verirsiniz? (Allah) onların qoşduqları şəriklərdən uzaqdır və ucadır. (YUNUS 18)
(Allah) göyləri və yeri Yaradandır. O sizin üçün özünüzdən zövcələr, heyvanlardan da cütlər yaratdı. O sizi bu yolla çoxaldır. Onun heç bir bənzəri yoxdur. O, Eşidəndir, Görəndir. (ŞURA 11)
Qullarım səndən Mənim barəmdə soruşsalar, Mən (onlara) yaxınam, Mənə yalvaranın dua-sını yalvardığı vaxt qəbul edərəm. Qoy onlar da Mənim çağırışımı qəbul edib Mənə iman gətirsinlər ki, doğru yola yönələ bilsinlər.(Əl-Bəqərə 186)
Doğrusu, əsl din ancaq Allaha məxsusdur. Allahı qoyub başqalarını özlərinə dost tutanlar: Biz, onlara ancaq bizi Allaha daha çox yaxınlaşdırsınlar deyə ibadət edirik (deyirlər.) Əlbəttə ki, Allah ziddiyyətə düşdükləri şeylər barəsində onların arasında Öz hökmünü verəcəkdir. Şübhəsiz ki, Allah yalançı və kafirləri doğru yola yönəltməz. (Zumər 3)

http://ixlasla.com/

http://www.4shared.com/dir/nTwGbFoW/Kitablar.html
PM
Top
TƏQVA
Tarix 25 Jul 2011, 18:57

Status: İstifadəçi indi forumda deyil




*

Profil
Qrup:
Xəbərlər: 84
İstifadəçi : 22915
Qeydiyyat: 16-01-2010





Assalam Aleykum va Rahmatullahi va Barakatuhu !
İnşAllah faydalı olar !

SEHR, CADU VƏ GOZ DƏYMƏDƏN MUALİCƏ
Sehrbazın cəzası olumdur. Qazancı haramdır. Cahillər, zalımlar və imanı zəif olanlar bəzi insanlara
duşməncilik bəslədiklərinə gorə onlardan intiqam almaq məqsədilə cadu edənlərin yanına cadu etdirməyə
gedirlər. Sehrə məruz qalmış kimsəni Allahın iznilə qurtarmaq biri icazə verilən digəri isə haram olan iki
yolla mumkundur.
1. Sehri, başqa bir sehrlə qaldırmaq bu kicik kufurdur. Cabir - radıyallahu anhu rəvayət edir ki,
Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm dən sehrin (sehr yolu ilə) gotrulməsi haqqında soruşanda o,
buyurdu: Bu şeytanın əməllərindən biridir373.
2. Alimlər uc şərtin olduğu təqirdə ovsunla mualicəyə icazə verirlər. 1) Ovsunla mualicə Allahın kəlamı,
yaxid İsim və Sifətləri, yaxud da Onun Peyğəmbərinin hədisləri ilə olmalıdır. (Ya Muhəmməd!) de ki: O,
iman gətirənlərə hidayətdir və (cəhalət xəstəliyinə tutulmuş urəklərə) şəfadır. (əl-Fussilət 44). Biz
Qurandan mominlər ucun şəfa və mərhəmət olan ayələr nazil edirik. (əl-İsra 82). (Ey insanlar!) Sizə
Rəbbinizdən bir oyud-nəsihət, urəklərdə olana bir şəfa, mominlərə hidayət və mərhəmət (Quran)
gəlmişdir. (Yunus 57). Aişə - radıyallahu anhə rəvayət edir ki, Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm
xəstələndiyi zaman Cəbrail əleyhissəlam gələrək ona: Bismilləh! Allah sənə hər xəstəlikdən şəfa versin
və həsəd etdiyi zaman həsəd edəndən, hər goz sahibinin (goz dəyməsindən) şərrindən də səni qorusun
deyərək ruqiyyə edərdi374. Əbu səid əl-Xudri - radıyallahu anhu rəvayət edir ki, Cəbrail əleyhissəlam
Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm in yanına gələrək: Ya Muhəmməd! Rahatsızsan? deyə soruşdu.
Peyğəmbər: Bəli deyə buyurdu. Cəbrail: Bismilləh! Sənə səni incidən hər şeydən, hər şərri nəfsdən,
həsəd edici gozdən ruqiyyə edirəm. Allah sənə şəfa versin. Allahın İsmilə sənə ruqiyyə edirəm dedi375. Aişə
- radıyallahu anhə rəvayət edir ki, bizdən bir kimsə rahatsız olduqda Peyğəmbər sallallahu aleyhi və
səlləm onu sağ əli ilə məsh edər və: Ey insanların Rəbbi! Bu xəstəliyi apar. Şəfa ehsan et. Ancaq Sən şəfa
verirsən. Sənin şəfandan başqa hec bir şəfa yoxdur. (Ya Rəbbim! Bu xəstəyə elə bir şəfa ver ki, xəstə
uzərində hec bir xəstəlik izi qalmasın. Aişə: Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm xəstələndiyi zaman
əlini tutdum və onun etdiyinin eynisini etmək istədikdə əlini əlimdən cəkdi və: Ya Allahım! Məni məğfirət
et və məni ən yuksək Rəfiq ilə bərabər et deyə buyurdu376. Aişə - radıyallahu anhə rəvayət edir ki,
Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm ailəsindən bir kimsə xəstələndiyi zaman onun uzərinə (ələrinin ic
hissələrini birləşdirərək icinə uflər) və Muavizat surələrini oxuyardı377. Aişə - radıyallahu anhə deyir ki,
ozu xəstələndikdə isə onun ucun mən oxuyur və oz əli ilə bədəninə məsh edərdi378. İbn Abbas - radıyallahu
anhu rəvayət edir ki, Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm nəvələri olan Həsən və Huseyn -
radıyallahu anhum ucun dua oxuyar və deyərdi ki, bu duanı atanız olan İbrahim əleyhissəlam - oz
oğulları İsmail və İshaq əleyhimussəlam - Allaha sığındırırdı: Hər şeytandan, zərərli həşəratlardan və hər
pis gozdən qorunmaq ucun sizi Allahın tam kəlmələrinə həvalə edirəm379. Peyğəmbər sallallahu aleyhi və
səlləm - buyurdu: Kim səhər-səhər Mədinənin ən yaxşı xurma novundən yeddi ədəd (Başqa rəvayətdə:
Mədinənin iki dağı arasındakı acva xuma novundən) yesə həmin gun ona nə zəhər, nə də cadu zərər gətirə
bilər380.
373 Əbu Davud 3868, Əhməd 3/294.
374 Muslim 2185.
375 Muslim 2186.
376 Muslim 2191.
377 əl-Fələq və ən-Nəs surələri.
378 Muslim 2192.
379 Buxari 4/119.
380 Buxari 10/247, Muslim 3/1618.
85
2) Ovsunla mualicə ya ərəb dilində, ya da başqaları tərəfindən başa duşulən bir dildə olmalıdır. Qurani
Kərim qəlb və bədən, dunya və axirət xəstəliklərinin tam dərmanıdır. Hec bir xəstəlik, cadu, sehr, goz dəymə
və s. Quranın qarşısında əsla tab gətirə bilməz. Allah Qurani Kərimdə qəlb və bədən xəstəliklərini və onların
mualicəsini qeyd etmişdir.
QƏLB XƏSTƏLİKLƏRİ: 1. Şəkk-şubhə. 2. Şəhvət və azğınlıq. Bədən xəstəliklərinə gəldikdə isə bunlar
ucdur. 1. Səhhəti qorumaq. 2. Zərərli amillərdən cəkinmək. 3. Bədənə zərərli və əziyyət verən maddələrdən
təmizləmək381. Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm ilan və əqrəb sancmasından da ruqiyyə etməyi
tovsiyə edərdi. Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Bunda bir beis gormurəm. Sizdən hər
kim qardaşına bir mənfəət etməyə gucu yetərsə ona mənfəət versin382. Peyğəmbər sallallahu aleyhi və
səlləm buyurdu: Ruqiyyəniz mənə gostərildi. Ruqiyyə etməkdə şirk olmadığı muddətdə hec bir beis
yoxdur deyə buyurdu383. Əbu Səid əl-Xudri - radıyallahu anhu rəvayət edir ki, Peyğəmbər sallallahu
aleyhi və səlləm in səhabələrindən bir qrup insanlar səfərdə idilər. Ərəb qəbilələrindən birinə yetişdilər və
onlara musafir olmalarını istədilər. Lakin o, qovm onları musafir olaraq qəbul etmədilər. (Bu vaxtı qovmun
başcısını ilan və ya əqrəb sancmışdır). Bir qadın bizə yaxınlaşaraq dedi: İcinizdə ruqiyyə edən varmı?
Qovmun başcısı ilan və ya əqrəb tərəfindən sancılmışıdır. Bizdən bir kimsə qadınla bərabər getdi. Biz o,
kimsənin ruqiyəni gozəl edəcəyini zənn etmirdik. Nəhayət o, səhabə qovmun başcısını FATİHƏTUL
KİTAB ilə ruqiyə etdi. O, da sağaldı. Qovm ona bir suru qoyun verdilə və bizlər də suddən doyunca icdik.
Səhabə bu hədiyyəni qəbul etmək istəmədi. Bu məsələni Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm xəbər
vermədikcə bunları goturmərəm. Nəhayət Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm in yanına gəldik və
hadisəni ona danışdıq. Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm təbəssum edərək buyurdu: Sən onun
ruqiyə olduğunu nə bildin? O, qoyunları onlardan goturun və mənə də sizinlə bərabər bir pay verin384.
Qurani Kərim mominlər ucun rəhmət və şəfadır. İbn Qeyyim rahmətullahi aleyhi - deyir ki: Mən bir
muddət Məkkədə qalmalı oldum. Mənə xəstəliklər uz verirdi. Nə dərman, nə də həkim var idi. Ozumu Fatihə
surəsi ilə mualicə edirdim. Bunun da mocuzəvi təsirini gorurdum. Bir az Zəm-zəm suyu goturur və dəfələrlə
ona Fatihə surəsini oxuyur sonra da icərdim. Beləliklə də tam sağalardım. Sonralar bir cox ağrıları mualicə
edərkən bu usula əsaslanır və faydasını da gorurdum. Ağrıdan şikayətlənənlərə də bu mualicə usulunu
deyirdim. Əksəriyyəti də tez bir muddətdə sağalırdı. Bir məsələdə vardır ki, bu zikirlər, ayələr, dualar ozuozluyundə
fayda verəndir. Lakin qəbul edəndə olmalıdır. Əgər şəfa gecikərsə ya onu edəndə zəiflik vardır,
ya da şəfaya mane olan guclu maneə vardır. Şəfanın verilməsi ucun tək dua kifayət deyildir. Dua edənin də
iradəsi guclu olmalıdır. Bəzən gorursən ki, duanın nəticəsi gecikir dua ozu zəif olduğuna gorə. O, dua
Allahın sevmədiyi dua olduğuna gorə. Bəzən də dua guclu olur lakin qəlb zəif olduğuna gorə. Dua etdiyi
zaman qəlb butunluklə Allaha yonəlmir. Bu dua da zəif yaya oxşayır. Əbu Hureyrə - radıyallahu anhu
rəvayət edir ki, Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Siz Allaha yəqinliklə dua edin. Allah
qafil, ayıq olmayan qəlbdən duanı qəbul etməz 385 . Həmcinin də duanın qəbul olmasına mane olan
səbəblərdən haram yemək, icmək, zulm, qəlbin pas ilə bağlanması da vardır. Əbu Hureyrə - radiyallahu
anhu rəvayət edir ki, Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm - buyurdu: Şubhəsiz ki, Allah pakdır (və
noqsansızdır) və pak olanı da qəbul edir. Allah Peyğəmbərlərinə əmr etdiyi şeyin eynisini mominlərə də əmr
etmişdi. Allah buyurur: Ey Peyğəmbərlər! təmiz və halal nemətlərdən yeyin və yaxşı işlər gorun (əl-
Muminun 51). Yenə Allah buyurur: Ey iman gətirənlər! Sizə verdiyimiz ruzilərin təmiz və halalından
yeyin (əl-Bəqərə172). Sonra Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm - buyurdu: Sacı-saqqalı bir birinə
qarışmış, ust-başı toza bulaşmış halda uzun səfər etmiş, yediyi haram, icdiyi haram və haram ilə bəslənən
birisini xatırladaraq, bu kişi əllərini səmaya qaldıraraq ya Rəbbim, ya Rəbbim deyə dua etsə, necə ola bilər
ki, onun duası qəbul olunsun386387.
381 Zədul Məad 4/352.
382 Muslim 2199.
383 Muslim 2200.
384 Muslim 2201.
385 Həkim Mustədrək.
386 DUA Dua ən faydalı dərmandır. O, bəlanın, musibətin duşmənidir. Onunla vuruşur, onun enməsinə mane olaraq
onu qaldırır və ya nazil olanı yungulləşdirir. Bu da mominin silahıdır. Əli - radiyallahu anhu rəvayət edir ki,
Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm - buyurdu: Dua mominin silahıdır, dinin dayağıdır, goylərin və yerlərin
nurudur. Duanın bəla ilə yanaşı uc movqeyi vardır: 1) Bəladan guclu olaraq bəlanı dəf etməsi. 2) Bəladan zəif olur ki,
bəlada ona qalib gəlir. Bəla bəndəyə toxunur lakin onu yungulləşdirərək hətta zəif olsada belə. 3) Onlar bir-birilərinin
arasında carpışırlar. Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm - buyurdu: Dua nazil olan və olmayan bəlalar ucun
xeyirlidir. Odur ki, ey Allahın qulları Allaha dua edin. Tirmizi, Həkim, Əhməd, əl-Albani Səhhul Cəmi 3/151, H.
3403. Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm - buyurdu: Qəza və qədri dəyişdirən yalnız duadır, omur isə yalnız
yaxşılığın sayəsində uzanır. əl-Albani Səhih Hədislər Silsiləsi 1/76, H. 154. İmam Əhməd Zuhd kitabında rəvayət
edir ki: Bəni İsrailin başına musibət gəlir. Onlar bir yerə cıxırlar. Allah onların Peyğəmbərinə vəhy edərək buyurur: Siz
bu duzənliyə nəciz, murdar bədəninizlə cıxmısınız. Siz mənə qan tokmuş əllərinizi qaldırırsınız. Bu əllərinizlə evlərinizi
haramla doldurursunuz. Mənim qəzəbimin sizə şiddətləndiyi vaxt əllərinizi qaldırırsınız. Məndən uzaq olun. Duanı
86
3) Etiqad olunmalıdır ki, ovsunla mualicə biləvasitə deyil Allahın qudrəti sayəsində təsir gostərir və o,
insanın şəfa tapmasında sadəcə olaraq bir vasitə rolunu oynayır. Aişə - radıyallahu anhə rəvayət edir ki,
Bəni Zureyq Yəhudilərindən Ləbidu b. əl-Əsləm adında bir Yəhudi Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm
ə sehr etdi. Hətta Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm bəzi işləri etmədiyi halda ona elə gəlirdi ki, bu
işləri edib. Nəhayət gunun birində, yaxud da gecənin birində Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm dua
etdi, sonra təkrar dua etdi, sonra təkrar yenə də dua etdi. Sonra mənə buyurdu: Ya Aişə! Allahdan fətva
istədiyim şey haqqında Allahın mənə fətva verdiyini bildinmi? Mənim yanıma iki nəfər gəldi (Cəbrail və
Mikail). Bunlardan biri baş tərfimdə, digəri isə ayaq tərəfimdə oturdu. Baş tərfimdə olan ayaq tərəfimdə
olana və ya ayaq təfimdə olan baş tərəfdə olana: Bu kimsənin xəstəliyi nədir? deyə soruşdu. O da:
Sehrlənmişdir deyə cavab verdi. O: Kim onu sehr etmişdir? deyə soruşdu. Digəri: Ləbidu b. əl-Əsləm
deyə cavab verdi. O: Sehr nə ilə edilib?. Digəri: Daraqdan gotrulmuş sac, saqqal tuku və erkək xurmanın
tumurcuğunun qurusu ilə deyə cavab verdi. Digəri: Harada edilmişdir?. O: zu-Zərvan quyusunda deyə
cavab verdi. Səhəri Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm səhabələrdən bəziləri ilə cıxıb o, quyunun
yanına getdilər. Qayıtdıqdan sonra mənə buyurdu: Ya Aişə! Allaha and olsun ki, quyunun suyu xına suyu
kimi qırmızı, ətrafdakı xurma ağacının budaqlarının ucları isə şeytanın başları kimi idi. Mən: Ya
Rəsulullah! Sən o, sehri cıxarıb basdırdınmı? deyə soruşdum. Peyğəmbər: Xeyr, basdırmadım. Cunki
Allah mənə şəfa verdi. Bir də sehri cıxarmaqla insanlar arasında sehrin şərrinin yayılmasını istəmədim.
Quyunun ağzının bağlanmasını əmr etdi və quyu basdırıldı388. İbn Abbas - radıyallahu anhu rəvayət edir
ki, Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm buyurdu: Goz dəymə sabit bir həqiqətdir (Başqa rəvayətdə:
Goz dəymə həqiqətdir). Əgər qədərin onunə kecən bir şey movcud olsaydı onun onunə goz dəymə
kecərdi389. Aişə - radıyallahu anhə rəvayət edir ki, Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm goz
dəymədən ruqiyyə eməyi əmr edərdi. Aişə - radıyallahu anhə rəvayət edir ki, Peyğəmbər sallallahu
aleyhi və səlləm Ənsardan olan bir ev əhlinə zəhərli heyvanlardan (zəhərli şeylərdən, ilan, əqrəb
sancmasından, yan tərəfdə cıxan yaralardan və goz dəymədən) ruqiyyə etmək xususunda ruxsət verdi390.
Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm in zovcəsi Ummu Sələmə - radıyallahu anhə nin evində uzu
saralmış bir qız uşağını gordu və: Bu uşağda nəzər vardır onun ucun ruqiyyə edin deyə buyurdu391.
KƏRAMƏT VƏ SEHR - 1. Kəramət insanın istəyi ilə gəlmir. Onu Allah istədiyi vaxt və istədiyi saleh
quluna verir. 2. Kəramət momin bəndə ucun olur. 3. Kəramət sahibi təkəbburlu olmaz və onu insanlar
arasında yaymaz. 4. Kəraməti hec nə məhv edə bilməz.
MOCUZƏ VƏ SEHR - 1. Bu dunyada mocuzə yoxdur. kəramət və ya sehr vardır. Peyğəmbərlər
yoxdursa mocuzə də yoxdur. 2. Mocuzə qeyri adi bir şey olur. Allah elə bir mocuzə gostərir ki. insanlar
dəhşətə gəlilər. 3. Mocuzə iman gətirən şəxs ucun olur. Sehr isə kafir, fasiq və s. ucun olur. 4. Mocuzənin
qarşısını hec nə ilə almaq olmaz. Sehri isə Quran ayələri, dualarla qarşısını almaq olar.

Vassalam Aleykum va Rahmatullahi va Barakatuhu !

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!
Allah razı olsun.
Allah daha yaxşı bilir!
As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!


--------------------
Onlar Allahı qoyub özlərinə nə bir zərər, nə də bir fayda verə bilənlərə ibadət edir və: Onlar Allahın dərgahında bizim şəfaətçilərimizdir! deyirlər. De: Yoxsa Allaha göylərdə və yerdə bilmədiyi bir şeyimi xəbər verirsiniz? (Allah) onların qoşduqları şəriklərdən uzaqdır və ucadır. (YUNUS 18)
(Allah) göyləri və yeri Yaradandır. O sizin üçün özünüzdən zövcələr, heyvanlardan da cütlər yaratdı. O sizi bu yolla çoxaldır. Onun heç bir bənzəri yoxdur. O, Eşidəndir, Görəndir. (ŞURA 11)
Qullarım səndən Mənim barəmdə soruşsalar, Mən (onlara) yaxınam, Mənə yalvaranın dua-sını yalvardığı vaxt qəbul edərəm. Qoy onlar da Mənim çağırışımı qəbul edib Mənə iman gətirsinlər ki, doğru yola yönələ bilsinlər.(Əl-Bəqərə 186)
Doğrusu, əsl din ancaq Allaha məxsusdur. Allahı qoyub başqalarını özlərinə dost tutanlar: Biz, onlara ancaq bizi Allaha daha çox yaxınlaşdırsınlar deyə ibadət edirik (deyirlər.) Əlbəttə ki, Allah ziddiyyətə düşdükləri şeylər barəsində onların arasında Öz hökmünü verəcəkdir. Şübhəsiz ki, Allah yalançı və kafirləri doğru yola yönəltməz. (Zumər 3)

http://ixlasla.com/

http://www.4shared.com/dir/nTwGbFoW/Kitablar.html
PM
Top
Tarix 25 Jul 2011, 19:03




Unregistered














a - http://www.youtube.com/watch?v=2hnlFMuTiig&feature=related

Cavab:

Va aleykumus salam va rahmatullahi va barakatuhu!
Allah razı olsun.
Allah daha yaxşı bilir!
As salamu aleykum va rahmatullahi va barakatuhu!
Top
0 İstifadəçi bu mövzunu oxuyur (0 Qonaq və 0 Gizli İstifadəçi)
0 İstifadəçi:

/ Səhifələr: (31) « Birinci ... 21 22 [23] 24 25 ... Sonuncu »

 



[ : 0.0445 ]   [ : 14 ]   [ GZIP qoşulub ]