> 
( | )



 

> Muselman qadinin Muselman qadinlar arasinda ovreti, Salih ibn Fawzan ibn Abdullah Al Fawzan
Bint_ul_Islam
08 Dec 2006, 18:42




Unregistered












Muselman qadinin Muselman qadinlar arasinda ovreti

Qadir Allahin adi ile, biz Allaha dua edirik, ondan Merhemet dileyirik icimizdeki ve emellerimizdekii Sheytandan uzaq olmaq ucun Allahdan siqinacaq isteyirik. Allah ucalarin ucasidir ve Allahin seriki yoxdur..Mehemmed Allahin Qulu ve Resuludur(Allah ona rehmet etsin)Bu yazida biz Muselman qadinin diger Muselman qadinlar arasinda ovretine dair bezi meselelere aydinliq getirmeliyik. Hemcinin, biz qadinlarin reqs etmesi (mes Eid, Toy kimi meclislerde ve s ) meselesinede toxunacaqiq.Siz bu yazida iki meseleye dair fetva ile tanis olacaqsiz. Yazi iki hisseye bolunmusdur.Muselman qadinin basqa Muselman qadinlar arasinda overti. Bu bolme bizim sheyximiz Salih ibn Fawzan ibn Abdullah Al Fawzanin kelamindan ibaretdir ki,buda sual-cavab (fatwa ) formasinda verilir..Allah subhaanahu wa Taaala oz Kitabinda deyir;Qadin oz erinden ,atasindan, erinin atasindan, oqullarindan, erinin oqullarindan, qardaslarindan ve ya qardaslarinin oqullarindan, bacilarinin oqullarindan, Muselman qadinlardan(yeni ,Islam dinindeki bacilardan),qadin qullardan,iqtidarsiz yasli kisi qullardan,yaxud da seks anlayisi olmayan kichik ushqalardan bashqa hamidan oz gozelliyini gizlemelidir.Qadin kenar insanlarin onun gozelliyini gormesine imkan vermamalidir.Ey mominler,sizzler haminiz bagishlanmaq uchun Allaha yalvarin. Suratun-Nur 31 Yuxarida gosterilen ayeden belli olur ki,momin qadin oz gozelliyini (yeni sifet,sach,boyun,chiyin,ashgi chene ve s WAllahu Alim) momin qadinlar,qadin qullar,ve ya seks anlayishi olmayan ushqalar arasinda numayish etdire biler.Amma hemin veziyyetde qadinin geyimi ile elaqedar sual meydana chixir,yeni qadin hansi geyimi geyine biler? Bununla elaqedar Sheyx Salih ibn Fawzan ibn Abdullah Al Fawzan R.A sual verilmishdir
SUAL : Muselman qadinin digger muselman qadinlar arasinda ovretine dair bir chox muselman qadinlar bela fikirdedirler ki,gobekden dize qeder olan hisse gizledilmelidir.Onlardan beziler beden kp outran ve ya sinede,qollarda chox achiq olan paltarlar geyinmekden chekinmirler.Bu barede ne deya bilersiniz?
CAVAB : Muselman qadindan sadelikve utancaqliq teleb olunur ve o,oz muselman bacilari uchun yaxshi numune olmalidir.Muselman qadinlar oz aralarinda ancaq meqbul shekilde gorunmeli ve artiq hech ne gostermemelidirler..Bu,onlarin borcudur ve diqqeti celb etmamak uchun en yaxshi yoldur.Chunki lazim olmayan yerlerin gosterilmesi gelecekde diqqetsizliye ve ehtiyatsizliga sebeb ola biler,neticede ise qadagan olunmush hereketler meydana chixir.
Wallahu Alim

SUAL: BAshqa qadinlarin arasinda dar paltar geyinan qadin uchun (..geyinmish halda chilpaq olan qadinlar..)hedisi tetbiq olunurmu?
CAVAB: Hech shubhe yoxdur ki,bedenin celbedici hisselerini gosteren dar paltar geyinmek yolverilmezdir,bu cur paltari qadin ancaq eri uchun geyine biler.Erinden bashqa hech kimin yaninda bela paltar geyinmek olmaz.Hetta etrafda ancaq qadinlar bela olsa buna yol verilmir,chunki bu cur geyinen qadin bashqalari uchun pis numune olur.Bashqa qadinlar onu gordukde onlar da o cur geyinmek isteye bilerler.Hemchinin,qadin erinden bashqa her kesin yaninda gen paltar geyinmelidir.Yeni,qadin kishilerin yaninda oldugu kimi,qadinlarin arasinda da ovretini gizletmelidir,sadece olaraq qadinlar arasinda ve istisna teshkil edan bezi qruplar arasinda qadin meqbul yerlerini gostere biler,mes: sifetini,ellerini ayaqlarini ve achiq qoymaga icaze verilen yerlerini .

SUAL: Qadinin beden ezalarini gosteren nazik ve ya dar paltarlar geyinmesi ile elaqedar qaydalar nadir?
CAVAB: Qadinin derisinin rengini gosterecek qeder nazik paltar geyinmemelidir.Hemchinin,qadinin paltarindan onun beden ezalari gorunmemelidir. Chunki Peygemberimiz saw buyurmushdur:( iki insan cehennem odunda yanacaq: Birincisi geyimli halda chilpaq sayilan ve yeriyerken sagrilarini devenin belindeki horguler kimi yelleden qadinlar.Onlar cennet uzu gormeyecek..Ikincisi elinde ineyin quyruguna benzeyen qamchi ile Allahin qullarini doyen kishiler) Sheyx ul Islam ibn Taymiyah ul Islam ibn Taimiya R.A Maj'moo al fatawa eserinde Peygemberimizin saw bu solzeri barede yazir: ( geyinmish halda chilpaq sayilan)o demakdir ki, qadin ela geyinir ki, qadin ela geyinir ki, onun bedenini gizlemir,yeni,qadin eslinde chilpaqdir..Meselen , qadinlar derinin rengini gosteren nazik paltarlar ve ya bedenin ezalarini gosteren dar paltarlar geyinirler..Eslinde ise,qadinin geyimi onun ezalarini gostermemeli,yeni enli ve qeyri-sheffaf olmamalidir.
Sheyx Salih Al Fawzanin R.A fatwasinda deyilir ki,muselman qadinin digger muselman qadinlar arasinda geyimi ile elaqedar meseleye aydinliq getirilir. Amma,muselman qadin uchun ovretin gobekle diz arasinda olmasi fikri ile elaqedar ahlul ilm den subut getirilir.Ikincisi bu firkin qebul olunmasi hipsters ve ya stretch cins ve sair kimi geyimlere de haqq qazandirir,bu ise yolverilmezdir.Yeni sheyx bunu bela izah etmishdir. . qadinlarin reqs etmsei (Eid, y ve s kimi meclislerde). Bununla elaqedar Muhaddith-de Imam Sheyx Muhammad uhammad Nasir ud Deen al Albani-ye R.A sual verilmishdir.Hemin yazi Al Asaalah jurnalinin 8-ci cildinde neshr olunmushdur.
SUAL : Biz bilirik ki, qadinin oz erinin qarshisinda reqs etmasi,hemchinin qadinin qadinlar arasinda reqs etmesi ve kishiler terefinden dabkah (dabkah ereb dilinde reqs demakdir.Hemin reqs vaxti insanlar bir-birilerinin qolundan tutub oynayirlar.Bu reqs kishiler terfinden oynanilir) qadagan olunur,bes bunun uchun esas nadir?
Zehmet olmasa , bize bu barede melumat verin.
CAVAB: Bu sual 3 hisseden ibaretdir.Birinci qadinin oz eri qarshisinda reqs etmesi.
Ikinci : Qadinin bashqa qadinlar arasinda reqs etmesi .Uchuncu : Kishiler terefinden dabkah
Sualin birinci hissesi ile elaqedar yeni qadinin oz erinin reqs etmasi ile elaqedar .Eger qadin tebii reqs edirse,peshekar reqs etmirse , yeni,o reqs etmayi oyrenmeyibse o zaman qadinin reqsi qadagan olunmur.Ancaq bu yalniz qadin ve onun eri arasinda ola biler.Amma eger qadin evvelceden reqs etmayi oyrenibse ve muasir reks qaydalari ile reks edirse o zaman buna icaze verilmir.Cunku men hesab ediremki,eger qadin erinin qarsisinda bele etse , erinin yaninda basqa kishilerin huzurunda da bele edacak.Qadinin basqa qadinlar reqs etmesine gelince ise deyim ki, eger qadin muasir terzli reqsler edirse , aydin meseledir ki,buna icaze verilmir.Eger sorushsaninz ki,Bunun esasi nadir?Men size deyirem : Orta seviyyede qalmaq chox chetindir..Ya heddini ashmaq,ya da sehlenkarliq meydana chixir.Bu,xususen o hallara aiddir ki,insane uzun muddet dogru yoldan uzaq yashamish olsun.Hemin insan bunu sonradan derk etdikde ve mueyyen bir sheyin dinde yasaq oldugunu oyrendikde ondan uzaqlashib chox keskin reaksiya vere biler.Mehz buna gore de gozuyumulu shekilde itaet etmekdense subut axtarmaliyiq.Muselmanlar uzun iller hech ne bilmeden madh-hab ile yashamishlar.Ehli sunnenin madh-hab-I ile burada SUnneden ve Camaa'ah-dan yaranan bashqa madh-hab-lar gosterilmir.Allahin ve onun elchisinin - sallAllaahu 'alayhi wa sallam-in dediklerine gelince ise butun bunlar nesiller bounca oyrenilmishdir.Sonra Ibn Taimiyyah ve onun sadiq telebelerinin dovru bashlamishdir.Onlar birinci Salafin oldugu yere qayitmaq barede muselmanlarin vezifesini xatirlatmishlar,bunun subutu uchun Qurana ve Sunneye istinad etmeye meslehet gormushler..Shubhesiz Ibn Taymiyanin ve onun telebelerinin chagirishi musbet netice vermishdir.Ancaq o vaxt bu chagirishin ehatesi genish deyildi ve intellectual passivlik (yeni subutlara arxalanmamaq) xususi insanlar arasinda genish yayailmishdi,adi insanlar arasinda ise veziyyet daha acinacaqli idi.Sheyx ul islam ibn Taymiyah in olumunden sonra muselmanlar arasinda yeniden anlashma ferqi yarandi.Bir chox alimler Dawah in yeniden heyata qaytarilamsi yeni Qurana ve Sunneye qayitmaq uchun ayaga qalxdilar..Sheyx Muhammad Ibn 'Abd-il-Wahhabin cereyani yarandi.Ancaq Sheyx Muhammadin dovrunde ereblerin yashadiqlari erazilere baxsaq ve movcud paradiqmalari nezere alsaqo zaman gorerik ki, o , Tawheed-e guclu meyl etmishdir.Menim fikrimce,besheriyyetin imkanlari mehduddur ve o,her bir cebhede doyushe bilmezdi.Buna gore de onun butun chagirishlari Tawheed-I yaymaga,hemchinin butperestliye qarshi yonelmishdi.O,ugur qazandi ve onun chagirishi butun Islam dunyasina yayildi.Teessuf ki,onunla reqibleri arasinda doyush bash verdi.Ancaq bu Allah yolunda Sunnedir ve siz Allahin Sunnesinde hech bir deyishiklik gore bilmezsiniz.Ancaq indiki dovrde bir chox alimler yeniden yeniden Kitaba ve Sunneye chagirish edirler ve ereb olkelerindeki bir chox xususi ve adi insanlar yeniden oyanmishlar.Qeyri-ereb olkelerine gelince ise,teessuf ki,onlar etalet icherisindedirler.Ereb olkelerinde ise insanlar bezi sheyleri bilseler de, digerlerini bilmirler.Hech ne bilmeyen adi bir insan her hansi bir movzuya dair alime sual verir.
CAVAB: inkar ve ya tesdiq olsa da,hemin shexs sorushur: Bunun esasi nadir? Bezen alim subut getire bilmir.Bu,o,halda bela olur ki,quranda ve SUnnede konkret olaraq gosterilmemishdir,onu tedqiqatlarda axtarmaq lazimdir.Bu hallarda sual veran derine getmemeli ve Subut nadir?deya sorushmamalidir.Sual veren bir chox sheyleri ozu bilmelidir..O,delilleri basha dushur ya yox?O,umumi (aam) ,mehdud ( khaas),qeyri-mehdud (mutlaq),mehdud(muqayyad), yetersiz(naasikh) ve olmayan ( mansookh) biliye malikdir?Eger hemin insane bunlari anlamirsa o zaman Subut nadir?sorushmagin ne menasi var! Onun uchun ne menasi var ,qadinin eri qarshisinda ve ya muselman bacilarinin yaninda reqs etmesinin ne uchun yasaq oldugunun subutunu oyrenmek! Elece de kishiler arasinda dabkah-in qadagan olunmasinin subutunu bilmek!O,subut isteyir!Ancaq Allahin Resulu, sallAllaahu 'alayhi wa sallam bunun subutunu konkret vermamishdir.Bunu anlamaq uchun arashdirmaq ve anlamaq lazimdir.Bununla elaqedar biz deyirik : Hech de her bir meselenin subutu yoxdur ki,adi savadsiz ve ya elmli muselman bunu anlasin .Amma bu, butun meselelere shamil edilmir.Mehz buna gore de Qadir Allah deyir:Eger bilmirsinizse bilenlerden sorushunDaha evvel dediyimiz kimi ,cahil insanlar subutu redd edirler ve onlarin choxu Kitaba ve Sunneye aid edirler,Onlar hesab edirler ki, her hansi bir meseleye dair bir alime sual verende , o, mutleq bele demalidir.: Allah ve Onun Resulu bele buyurmushlar.men hesab edirem ki, bu cur istinad mecburi deyil.Bundan bashqa onlarin ozlerinin tercumeyi-hali ve fatwa (dini hokmleri) subut rolunu oynayir.Belelikle,zeruri olarsa subut getirilmelidir.,ancaq her defe sual verilirken "Allah bele buyurmushdur " ve ya "Allahin Resulu, sallAllaahu 'alayhi wa sallam bele buyurmushdur " cavablarini vermek mecburi deyil.Xususen,bu, Fiqh-le elaqedar meselelere shamil olunur, chunki, burada fakir ayriliqlari movcuddur.Bundan bashqa Allahin buyurdugu kimi bilmirsinizse bilenlerden sorushun sozleri qeyri-mehdud mena basha dushulmemelidir.Yeni siz sadece olaraq bilikli bir insandan sorushmalisiniz.Onun cavabini eshitdikde shubheniz yoxdursa,yeni bashqa bir alimden ferqli bir fakir eshitmemisinizse , dediklerine emel edin . Shubheli oldugunuzu ona bildirin.Hemin alim sizing shubhenizi aradan qaldirmaga chalishmalidir,
Yekun : yuxaridaki mehdudiyyetler nezere alinmaqla qadinin oz eri qarshisinda reqs etmesine icaze verilir.Qadinin bashqa qadinlar qarshisinda reqs etmesine gelince ise burada da iki hal movcuddur.Eger qadin oz erinin qarshisinda peshekarcasina reqs etmirse (yeni daha evvelceden reqs etmeyi oyrenmeyibse),sadece olaraq ,ellerini oynadir ve ya yelledirse ve ya shehvet oyadan yerlerini oynatmirsa onun oynamasina icaze verilir.Amma bunlardan her hansi biri olarsa o zaman bundan chekinmek lazimdir.Dabkah-a gelince ise eger bu mahni sedalari altinda adi reqsdirse ve mahninin sozleri dinden uzaq deyilse o zaman bu lahw(bosh vaxt serfi) hesab olunur ve meslehet deyil.Bundan uzaq olmaq meslehtdir.Peygemberimiz sallAllaahu 'alayhi wa sallam buyurmushdur :Adem ovladinin her bir lahwa(bosh vaxti serfi)hereketi duzgun deyil,ancaq,onun oz zovcesi ,ati ile oynamasi,ox atmasi istisna olunur..Bu hedise gore biz deyirik ki, dabkah bosh vaxt serfidir.Biz bu hallardan uzaq durmaliyiq ve bunlar yolverilmezdir.Chunki bunlarda dini hech ne yoxdur.Ancaq menim yuxarida qeyd etdiyim hallarda yol verilir.Menim fikrimce dabkah da dine zidd olan ne ise yeqin ki var.Chunki dabkah tek deyil,biz onunla beraber musiqi de eshidirik.Bununla meshgul olanlar sadece bosh vaxtlarini serf edirler.Buna gore de dabkah bosh vaxt serfidir.Ancaq,biz demirik ki, bu haramdir..Chunki burada din eleyhine hech ne yoxdur.Eger bele olsaydi o zaman haram olardi. [Al-Asaalah, }
1 al muntaqaa min fataawa cild 3, seh307 #453
2 al muntaqaa min fataawa cild.3 seh307 #454
3.al fataawa al jaamatu li Imra'atul muslima cild.3seh. 845 #763.

Top
muselmanka
13 Dec 2006, 02:22




Unregistered












salam Aleykum! bacim, bele movzulari qizlar uchun ayrilmish forumda verseniz olmaz? Mene ele gelir ki, yaxshi deyil.... Allah bagishlasin bizleri... salam aleykum
Top
Bint_ul_Islam
13 Dec 2006, 18:16




Unregistered












Wa alaikumasSalam wa Ramhatullah
Baci sene pm gonderdim.InshaAllah oxuyarsan.Sualin olsa pm le gonderersen InshaAllah

Fi amanillah
Top
0 (0 0 )
0 :
« | | »

/

 



[ : 0.0590 ]   [ : 14 ]   [ GZIP ]